Zimný tábor

Na tento tábor som sa tešila ako na žiaden iný. Konečne bude sneh (a že ho tam „bolo“). Takže preto som prišla 45 minút skôr na Mlynské Nivy ako som mala (To, že som skoro nevystúpila z 95 alebo iné trapasy čo sa mi stali cestou…o tom pomlčím). Beta prišla ako druhá (konečne nemeškala). Potom prišla aj Kaala. Čakali sme len a len na Anča. V autobuse sme ledva chytili flek na sedenie a to po celom buse. Našťastie existujú ľudia, ktorí majú srdce a pustila ma jedna teta ku Kaale. Ale to sú detaily. V autobuse to bola sranda, ale to pochopia len tí čo tam boli. Takže…

Hneď ako sme vystúpili, išli sme tým lesom čo tam bol :D. Prečo si nerozprávať strašidelné historky? Prežili sme. Nenapadli nás zombies ani žiadny úchyl z Poľska. Keď sme sa po ceste smrti (pokrytej blatom) konečne dostali do chaty, párty mohla začať. A že začala.
  Keďže pri písaní tohto článku si toho už veľa nepamätám, nechám piatkový večer tak. 😀
V sobotu ráno sme boli podaktorí unavení…(hlavne tí čo hrali Activity). Po raňajkách sme sa začali chystať na výlet. Vyrazili sme z chaty a po 10 minútach sme dychčali, ako keby sme boli šunky. Viac potom neviem, keďže som išla (trošku) viac popredu. Proste sme šlapali a šlapali…Až sme sa dostali na takú vysokohorskú lúčku, kde sa po chrbte dobre šmýkalo…Tam mňa a Hanku všetci dobehli. V sedle Medzirosutce sme si dali obed a vydali sme sa ďalej. Ani neviem ako, ale ešte celá som sa dostala aj do Medziholia. Viem že niekde bola taká aktivita ku Dňu sesterstva, ale ja vymletý mozeg neviem kde L Ale bolo to super, ďakujeme! (hlavne tie lízatká) :D. Našťastie v tejto nadmorskej výške už bolo snehu dosť, a mohli sme sa sánkovať na chrbtoch, hádzať gule a niekto (Kubo P.) sa snažil zabíjať ľudí smrteľnými snehovými guľami. Na kopci, ktorý sa týčil nad našou chatou sme si dali foto, a išli sme dolu. Pre mňa bol ten zostup funny, ale pre niektorých menej vtipný. Hlavne pre tých, ktorí už nemali gate v jednom kuse 😀 Potom sme sa len dotrepali do chaty a vliezli do spŕch 😀 Potom sme hrali všelijaké spoločenské hry.
  V nedeľu sme mali viac-menej voľný deň. Ráno niektorí išli do kostola, niektorí si len dlhšie pospali. Poobede sme mali AAA Kalokagatiu, ktorá bola úplne super.
  V pondelok sme išli do Dolného Kubína, na plaváreň. Tam sme pobudli hodinku. Potom sme sa naobedovali v parčíku a potom sa začala najlepšia mestská hra, ktorú som hrala. A aj sme vyhrali. (Ja, Hanka, Timo, Maťa, Ančo, Džonko). Išlo o zistenie informácií o Dolnom Kubíne a o odhalení stanovišťa druhého tímu. A verte mi, že ešte stále viem koľko mien je na tabuli pri mestskom úrade a viem aj otváracie hodiny O2 J Naspäť autom s Chamom išli iba Veverice. Išli sme robiť večeru :D. Večer sme sa rozprávali a robili turbany. Nakoniec sme to ukončili krysami v potrubí a zvieracími signálmi. J
  V utorok sme poupratovali chatu a vydali sme sa do BA. J

Yllin

Tent zimný tábor sa konal aj vďaka podpore Magistrátu hl. mesta SR,Bratislava.